Älskade hjärtat, älskade du

Älskade du. Min bästa sida av mig själv, min högra arm. 
Nu har det gått ca 3 veckor? Eller? Jag kan inte med det här med tiden å tidsperspektiv har jag tappat helt sen du lämnade mig. Oss. Fan. Jag vill skälla på dig oxå. Du kanske hörde kanske det idag när jag var hos dig förut för att ta farväl. Men jag är så himla glad att du stod där bredvid och höll mig i handen och lugnade ner mig så jag faktiskt kunde få fram annat än tårar och gråt. Det finns så mkt jag vill säga dig. Men du har säkert redan läst å hört allt jag skrivit, du var ju rätt så uppdaterad i fb så jag tror inget annat 😎 och jag vet att du har hört mig. 
Du kommer alltid vara mitt egna orakel 💫❤️ jag kommer aldrig hitta en sån förbannat hängiven vän som du var. Jag vill inte ens försöka ersätta dig på nått vis, för det vore ändå omöjligt. 
Jag skulle behöva dig så jävla mkt nu. Så fruktansvärt mkt behöver jag dig. Jag hoppas av hela mitt hjärta, att du vägleder mig och hjälper mig att hitta tillbaka, hitta rätt, att välja livet före allt annat. Som Mia sa, att hon trodde att du skulle se till att jag levde för oss båda nu. Att du är med mig nu hela tiden eftersom jag går genom ngt väldigt tufft just nu och behöver all healing och hjälp jag bara kan få nu. 


Sen är det en liten tröst att veta att du är här, slipper jag vara helt vilsen å otrygg på det här stället några dagar till. 

Kan bara inte fatta det, att det var allra sista gången jag träffade dig. 
Jag är väl inte så säker på att dina föräldrar vill ha öppen kista på begravningen. Även om du ser så lugn å fridfull ut. Det nästan skapar sånt lager med lugn inom en å får tårarna att stanna till och låta en faktiskt få fram andra känslor och ord som man vill ha sagt. 


Jag är fortfarande rätt kall om händerna efter att ha smekt din hand. Din panna. Din kind. Ditt hår. Jag lämnade till å med en liten svart fläck på dig för jag la mitt huvud på ditt bröst och mascaran rann...jag glömde att ge dig rosen. Den skulle du ju ha. Men den ska du få innan jag åker hem härifrån. Om den inte hinner bli allt för ledsen? Hehe

Du har gjort ett väldigt avtryck i mångas liv. Jag vet inte alls hur jag ska bygga vidare på ett liv där du inte finns kvar. Vad ska jag göra utan dig? Hur ska jag klara mig utan dig? Jag vill inte ens gå vidare, vill bara stanna tiden, så det inte går mer å mer tid här, utan dig.. Det känns konstigt fel på alla sätt. Det skapar obalans lixom.. Det är ju väldigt konstigt att bara fortsätta sitt liv.... När ens bästa vän bara ramlat av vår värld. 


Vi syns igen. Håll en plats åt mig. Ge alla våra vänner som oxå klivit över till andra sidan en high five❣nörda med Steve Jobs kan du passa på att göra. Spela tv spel i all oändlighet. Tur att blixten var lite av en spel nörd oxå så kan ni leka tsm😎👻 hihi 

Glöm inte mig. Glöm inte nån. För vi älskar dig. Enda in i det sista andetaget kommer jag älska dig. Och efter det med. 

Hoppas godiset smakade fint ;-) haha

Sov gott, hjärtat. 
Hai haaii!!👀💕🙏🏼


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0