....we are the new America this is the new America

 
 
 
 
Be careful what you wish for., u just might get it all.
Not only that. The screwed up pain that comes with when it falls down on you.
Or maybe, u just might be lucky. 
 
Människan är alldeles för egostisk. Varför? Mer mer mer mer......... alltid mer...
 
 
i keep goin to the river to pray
cause i need 
something that could wash off the pain
but the ghost of u keepis me awake
 
 
 
Ständigt jagade. Ständigt iagtagna. Ifrågesatta hela tiden. Om allt. Om det mest känsliga du kan tänka dig. Dom jagar dig, ger dig inget val, eller tvärtom, lovar dig det ena och det andra men i slutändan vet ingen vad som faktiskt är sagt av vem och  riktlinjerna avgör igen. an blir en del av det system ni endel människor väljer att faktiskt ARBETA med, det är ERT jobb, ändå sk det vara så hymligt och jobbigty med pappersarbetet. Och det extra arbetet herrejösses om någon faktiskt vet sina rättigheter. Herregud....
 
 
Rihanna - American Oxygen
 
Idag sved det till. Längesen jag kände mig så bakom ljuset, så ignoroerad eller rent av varit den personen nån man skulle kunna hugga sin högra arm för, en person som är oviktig att i alla fall försöka ge en chans till samma tempo. Avsnikare och opålitlighet. Sved. Sved till. Och det var längesen. Det var såhär det var ja...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0