hold back the judge

Jag - vad ska jag skriva om den här bilden då?
Jack - kärlek

 
 
 
Pussglad Sam. Många blöta pussar fick jag när vi var hos Olivia å Frasse. Det vart en hel bra kväll, tyckte vi nog allihop. Göra om snart igen.
 
Det går bra. Det går fram. Det går upp och ner. Bra dagar. mindre bra dagar. Humöret = upp och ner. Ibland vet jag inte ens själv hur jag mår, man kan alltid må bättre när man vet att man faktiskt KAN det, gäller att kunna bromsa och tänka om och det är inte så jävla lätt efter ett antal år av ett visst tankemönster. Har min bromsmotor. Tack hjärtat. När jag inte ens vet själv vissa dagar vem jag är, hjälper du mig in på rätt väg att hitta tillbaka, när jag är för tyst kan du höra mig, när jag säger att jag mår bra kan du ändå veta att jag inte är det. Jag är inte helt bakom flödet. Jag vet minsann vad jag gjort och vilka delar är mitt fel, vilket är lika med alla. 99% ialla fall. Berövat MÅNG på MYCKET.
Jag städar upp mitt skit så gott jag kan men låt mig för fan göra det på mitt sätt, för er utvalda vet jag hur ni ser på det sättet men det är just nu mitt enda sätt annars kommer jag gå under ännu mer. Att kämpa och kriga för ngt i sitt liv är inte ngt man gör om det syns och hörs dagligen.
Ive got to get my shit together innan jag kan börja slänga löften till mina två viktigaste personer i hela universum återigen sen försvinna igen. Och för er som aldrig stått i mina skor, hoppas aldrig ni behöver göra det, så ska ni veta det att, det är en mardröm. Bla bla bla. ja jag vet väl att jag satt mig i skiten själv. Men handlar just nu om att ta mig ut från det. Skit samma om dom fina skorna är kvar i leran bara jag tar mig upp.Att jag just nu lever i en bubbla som skyddar mig från mycket och skyddas från mycket, det är inte nån jävla gömställe pga rädsla eller skam. Skam är ngt jag kommer få leva med resten av mitt liv pga vad jag stallt till med. Men för er som tror att det är vad det handlar om just nu, kanske borde kolla erat eget jävla bagage och vart ni befinner er nu. Alla lever vi i nån slags bubbla allt ska ni se, tänk efter noga. Alla vill ha vårt på det torra, vårt trygga liv. Våra trygga rutiner. Även om det är så att det är att det första man gör på morgon är att drar sina drugs i snoken, armen, ner i munnen typ en öl eller två till ostmackan eller dricker sitt morgonkaffe? Haha alltså. Alla vi startar dagen på våra egna sätt. Endel sätt är ju FEL. Oj vad fel det är. Men ska man jämför vad anses mest rätt eller fel mellan att dra en lina eller dra en 7,0 bärs kl 07 på morgon till kaffet sen dra till jobbet med ett eller två 7,0 till i väskan till lunchen. Sen till bolaget efter jobbet. Det är inte LIKA fel. Men att döma folk för vad dom gör och inte gör eller borde göra eller inte borde göra, ska man ge fan i om man själv aldrig ens vet hur ett sånt liv fungerar och fungerar utan om  man en gång levt med dessa rutiner en tid. 
 
 

Fuck off jävla idioter som inte ens vet vafan livet handlar om som fått det mesta serverat på silverfat. Största problemet är en sticka eller ett nageltrång. Ni som läst på från ett papper eller gått en fucking kurs då tror ni att ni vet hur det är. Aldrig haft en svår dag i hela ert jävla liv. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0