När man vet så vet man.. Eller så skiter man i det 😎

Har lite halvtrist även fast jag vet att jag skulle behöva dammsuga och dansa runt med dammvippan lite 😂 istället fördriver jag tiden att titta på tv, såhär en söndag då det finns så himla mycket bra på tv..... 

Så jag lägger upp lite pics istället. Ockupera hjärnan lite som kryllar med massa otuktheter 😂😎😁


Saknar er, mina favoritkillar.


Fyndat på mig lite sånt där vardagslyx som kan förgylla ens vardag lite i alla fall.. 💝






Gabriel ❤️


Jag fucking älskar Askersund. Den här lille staden har tagit mitt hjärta och själ med storm! Jag flyttar aldrig nånsin härifrån. Hela mitt liv har jag bott i Hallsberg, hade aldrig direkt ngt imot det, det var ju där jag hade mitt liv, vännerna, familj, mina barns första steg, ord, dagisplats, första klass, mitt HEM. Folk gnällde och klagade. Inte nån flyttade därifrån trots allt gnäll märkligt nog, och jag själv hade egentligen inga planer att flytta, ville inte flytta. Men efter att ha bott i Askersund nu snart ett år, har jag aldrig känt mig mer hemma. Aldrig känt mig tryggare i nån stad på det här märkliga sättet, men jag älskar den här staden. Jag flyttar aldrig tillbaka till Hallsberg. Säger jag nu. Finns dock en liten detalj som skulle kunna göra mitt sinne lite mer öppet och flexibelt för det om det nu skulle komma till det.... 😎

Kanske ska göra nån nytta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0