Ta vara på din gåva som är livet

Orkar inte blogga om allt. Det mesta har jag redan delat med mig av på fb, jag har valt att vara öppen om min resa. Och jag är så sjukt tacksam till mycket och många. Ljus och kärlek till er alla, ni är guld värda, ni som hejar och peppar mig. 
Ännu en dag har passerat, ännu en dag ifrån drogerna. För varje dag stärks jag och mår lite bättre.. Har en lång väg framför mig men när jag nått mitt mål, kommer jag se tillbaka, och tycka att det bara var jobbigt dom första 2-3 veckorna, för eftersom jag valt detta själv, kommer det bli mkt mkt lättare att hantera och välja en väg och ett liv utan kemiska substanser som verktyg av utsläpp av mina totalt brända receptorer och endorfiner ;) 
Jag kan knappt bärga mig tills den dagen kmr att jag kan känna frihet på riktigt och bli glad över små detaljer som förr. Jag längtar efter att få tillbaka mitt liv. Att kunna leva på riktigt. Slippa ta en drog på morgon för att överleva dagen, göra saker, planera in resor, aktiviteter, ha mina barn, utan dom vidriga drogerna som styr ens liv. Slippa vara en äcklig slav för dessa substanser.  Ingen drog i världen är värd det i slutändan. 

Ta vara på gåvan Livet du får. Ha tillit, va öppen för vad universums makter har för planer. Tro på kärlek och din egen frihet till att välja din egen väg. Allt är inte för alla, men alla är för allt. Välj och vraka!

Och kom ihåg,
Life is not about how many breaths u take, Its about the moments that takes your breath away ♥️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0