we will always have summer 2015

Det är helt jävla sjukt hur skallen drar tillbaka till just då. Vi kommer alltid att ha då. Den där lilla stunden. Jag kommer ha väldigt svårt att acceptera ngt annat lr att det aldrig skulle finnas en chans för round nr 2. För det där kan inte ha varit nån fucking game over. Oavgjort. Its a tie. En stund. Det kan jag leva med. 

Har varit en lite halv lång dag.. yrat runt som en höna. Mest till torghallen och hem :p men den drar sig till sitt slut och jag har min loverboy hemma igen, tänt så många ljus i lgnhtn att det nästan borde finnas en skylt för ökad risk för brand... brasa nu hade ju suttit kalas, man märker att sommaren drar sig undan ännu mer, kylan i luften å kylan i lgnhtn!? Just shoot me now.. vakna till kyla på morgonen är inget att hoppa högt för. Plus att jag känner lite smak av bitterhet.  Bitterhet att vi faktiskt har varit väldigt oförskämt otacksamma för denna sommar som vi haft. Inte utnyttjat den till sin fullo som vi kanske kunnat göra. Mer än det som vi gjorde. 

Har för övrigt haft en fantastisk sommar det som utnyttjats av den :) kommer alltid ha min första sommar 2015 i Askersund att minnas enda från våren när sommaren tippa in på tå minns jag, vi har haft våra galna dagar, kvällar, nätter. Sen kommer jag ha min allra första människoförstörande stund att jobba med hela livet som är kvar att försöka sudda ut så mkt som jag kan. 

We will always have..
our moment. 
Kinda feels like hope
it will shine clear one day
to the yestarday we forgave..

helt obegripligt,  jo tack.. jag kan bli helt jävla obegriplig på mig själv när jag inte kan stänga av det. 

we will always have summer 2015. Bitch spootch



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0