woop woop!!

Då startar vi den gladaste följetongen igen om 30dagar :D happy happy! Haha förr i tiden vare nån som va minst lika glad som jag ang detta och kunde dras med att det gick minst en gång om dagen kanske två pga repris och även fick jag hela jävla bb-kanalen å glo på om jag ville. Haha! Shit vad spännande det ska bli och se om jag kan värva denna loverboy of mine oxå, det går efter ett tag.. det är tur att vi hatar Paradise Hotel lika mkt iaf för DÄR har vi ngt som vore knepigt att komma överens om. Lol 


Idag blire att åka in till örebro stad. Träffa min advokat. Där har vi en mening jag inte trodde jag skulle säga såhär :D inget man gör vardagligen.. vardagligt..? Ja just


Sen laddar jag upp för helgen. Vankas en viss födelsedag och mina älsklingar kommer. Wouldnt have it in any other way. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0