dan före.. eller?

Jag orkar inte ens fira jul längre, men vart är julkänslan ens? Borde man inte tycka om julen lika mkt som man är liten som när man är vuxen? Eller äldre? Eller..? Jag fattar det inte. Visserligen har jag köpt julklappar, eller jag.. 2 st iaf, men det är bättre än ingenting!:O och pyntat är det, men snön? hallå? varför ska vi behöva ha en till jul utan snö?Om jag hade varit nåra år yngre hade jag gråtit på julafton om snön inte hade legat täckt över marken utanför... Men nu vet jag inte inte om det beror på ingen snö att julkänslan inte finns eller om jag bara inte ens orkar bry mig? Till och med förra året var jag mer uppåt..


Esch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0