död åt folket

jag blir så jävla arg! du kommer och snokar vart du kan komma åt men du lämnar inte ett enda ord ifrån dig, du tror du kör ett diskret sätt och har världens smidigaste plan, sen kommer du och snackar massa till mig och tror inte jag vetvart du får allt ifrån? det är ju värst vad folk HELT plötsligt läser min blogg varje jävla dag och upp till 50 pers varje gång oxå? hm. du är allt rätt så jävla pantad alltså!

Internet suger fett fan ibland, helvete! det är så fegt! jag har faktiskt försökt att ringa dig och jag skulle inte ha nåra problem med att stå och säga det här rakt i ansiktet till dig, men du gömmer dig din fega röv.


Orkar inte, allt är bara skit.
Det enda som gjorde mig glad en liten stund idag var ett litet telefonsamtal, men nu vet jag inte ens hur det blir med det, DUMT och ringa upp som man säger att man ska. shit alltså.. helvete, ge mig ett jobb, vad som helst, nu!!

Det suger att inte göra ett skit dag ut och dag in, falla in i otroligt dumma vanor som bara förstör. Det suger att sitta och inte ha ngt att göra, att vända på dygnet, få hela kroppen att må dåligt. Jag vill inte ha det såhär längre, men jag har försökt, försökt med allt! Hur svårt ska det behöva vara? vill bara härifrån..


Kommentarer
Anonym

Ja, fan! Ibland är allt rent ut sagt som ett brinnande helvete!. HAH, du gjorde rätt. HAH, jag menar med att hur man svarar på kommentaren, du går bara in på bloggen som kommentaren kommer ifrån och skriver! Jo, allt är bara braa : ) Sj? Har du hittat alla julklappar änuu? ;)

GOD JUUUUUUL :)

2007-12-19 @ 17:51:07
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0