don't know where and don't know why,

image98

Vet du hur det känns nu eller?
Totalt jävla meninsglöst, precis allt!
Två röster som slits i mitt huvud precis hela tiden,
vilken väg, när? var? hur? VARFÖR?
men VARFÖR ska alla bry sig helt plötsligt,
eller ja, försöka bry sig, om man vill det och ens försöka hjälpa till med ngt,
så gör man det på ett sätt att den utsatte märker det,
inte tar i andra återgärder och allt går åt fel håll.
Vissa kan tydligen inte visa hur man bryr sig om ngn,
eller ja just, jag vet inte ens om du brydde dig, dina små förklaringar var
inte direkt ngt jag ville fortsätta lyssna på. Det vart för invecklat,
det slog slag och blev error för mig, du behöver inte förklara,
jag ser och hör på dig vad det är du vill och inte,
jag kan inte vara en annan person, väljer du bort mig och straffar mig för det så äre ditt problem.
Du var en av få som jag faktiskt trodde kunde ge mig lite styrka till
att ta den bättre vägen, men du gav mig handen och du behöver inte
ens yttra dig om det högt för jag kan se det, på hela dig och dina ögon.



Sen borde jag verkligen inte läsa gamla mejl! Inte få sånna där tankar eller minnen som dyker upp, VARFÖR hela jävla tiden! Snacka om att jag skulle kunna skriva en bok på 2000 sidor om bara ångest över grejer, misstag och små små felsteg som avgör en massa några månader senare. VARFÖR?
tänk om tidsmaskiner skulle finnas, fan, jag skulle kunna bosätta mig i en sån. Känns som att jag verkligen inte ens kan göra ngt rätt nuförtiden, allt går ju bara rätt åt helvete!

Jag saknar dig! och jag tänker ofta tillbaka, och jag undrar hela tiden hur det kunde ha varit.


it must have been love,
from the moment we touched
to the time we ran out




en funderare borde man ta lite oftare!
sitter här mitt i natten, skulle ha lagt mig flera timmar sen,
men så mkt nu att jag tror inte ens mina ögon skulle kunna stängas av alla tankar.
... men ge mig ett täcke som kan gömma mig från världen en liten stund, bara låta mig försvinna eta, jag orkar inte :(
Det är synd, om jag hade vare lite mer säker så hade det kunnat vara bra.


.. but I'll adore you to the end of time


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0