gilla läget,

Det bara rullar på lixom, inget mer eller mindre med det :) Ännu en rätt så lyckad helg faktiskt, gaanska så oplanerad, men det är ju då det blir som mest ös xD man få ta det som det kommer och gilla läget. (:
(tack, tack tack tack för att du var där! jag trodde inte jag skulle reagera som jag gjorde men hela jag blev lixom sådär jätte annorlunda då ;p skiter i vad det betyder eller så, för dom stunderna mådde jag bara så mkt bättre)

Världens garv igår eller inatt kanske man ska säga, haha! kalaskoll hade vi! ^^ kanske inte..

Men ikväll äre iaf Andra Avenyn hos Katty som gäller ;p kan nog vara rätt skönt att bara koppla av faktiskt.. Nästa helg är man bjuden på fest igen i Vretstorp ;O haha! får se hur mkt ork man har, alltså vissa grejer tär ju sönder än mer och mer. asg*

Jag har kommit fram till att låten Let the rain fall down med Hilary Duff är jävligt avslappnande! bara så ni vet, inget mer med det jag ville ha sagt, bara att det lixom ÄR så :D nej gud vad kanonväck jag fortfarande är i bollen, känner mig som Micke såg ut inatt! hahahaha!

image84


ÅHH, båda händerna, det är ju stilpoäng för i helvete! /Bever
:-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0