it's gonna be a hot summer

älskaaa den låteeeeen!! =)

let's get physichal (:
_______________________


Snart ska jag iväg till bever dårååå ^^ haha får se hur den här kvällen/natten slutar xD kmr bli intressant kan jag ju säga, LUSSEVAKA is the shit, iaf om man har massa good shit ;)

Ska hjälpa han och städa endel oxå, lär ju behövas faktiskt!




Tänker på dig,
men jag tror inte jag orkar det där igen, orkar inte släppa ngn känsla fri just nu, det får vara som det är helt enkelt, inget mer med det. Visserligen känns det skapligt tungt och jobbigt, men jag måste fan fortsätta på den här vägen jag börjat på. Hur mkt jag än skulle vilja att du skulle min är det försent.

Men det betyder inte att jag inte värdesätter varje liten stund med dig. Och det betyder inte att jag inte alls undrar varje dag hur det kunde ha blivit.

Jag hoppas du hittar lyckan en dag. Du sa att jag inte borde säga det för jag inte menar det, men du, news flash, jag gjorde det. Jag vill att du hittar den.



Börjar bli sjuk igen :( faaaan!
BLÄ!! blä på allt..


Bittersweet symphony




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0