keep on.

image92

Tänker på dig.




     

Onsdag;
iiiih, guuuh, dte skulle bli filmkväll! det slutade INTE som jag hade tänkt eller trott att det skulle sluta! hamnade inte precis där jag trodde jag skulle hamna imorrn, men MAJGAD vilket äventyr. och vilket äventyr det blev sen när jag kom till min sista station där xD asg. Meeeeeen jag klagar då feanimig inte (: fast jag måste säga att illamåendet imorse inte direkt var ngn höjdare ;O oooh yeah right, jag lovar att skicka sms oftare än bara just DÅ. ^^

åsepåsen med körkortet kom och hämtade mig sen, varit hemma hos mig hela dagen, glott på film som vanligt och bara umgåtts, vad vore jag utan dig alltså mitt lilla mongo ;p hihu, så söt i dina nya glajjer ;)

moffamoffamoffamoffaaaaa. KISSYA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0