Le, det förvirrar folk

Smart, skulle ju jobba idag och få lite extra stålers, men neä, först vaknar jag upp kl 6, YEES tänker jag för jag får sova en extra timma, sen vaknar jag n'sta gång halv 9 ;O omfg! har jag försovit mig nu eller?! Eller skulle jag börja senare? Varför har inte mamma väckt mig? Springer ut i hallen, mamma är i badrummet, så säger hon att det inte blev ngt för hon arbetsledaren var sjuk, magsjuka eller ngt jävla skit så jag behövde inte vara där idag, säkert smart! jag VILLE ju! gaaaaaaaaah! orka det här, orka hålla på såhär, ge mig ngt att göra, nu!! vad som helst!



all i want is what you are,
even if you're next to me,
you're to faraway..



Min dator verkar inte gilla blogspot.com heller, blir smått förbannad blir jag! Går inte att skriva, alla bokstäver jag skriver förvandlas till konstiga jävla tecken efter 3 sekunder. iiish! slå på dig ska jag göra, datahelvete.

Nu ska jag dricka upp mitt te, sen packa ner lite grejjs, sen iväg mot bussen.
haaallsberg, yeeah ;s -asg- men lite party blire allt ;)

LILLASYSTER - KRÄKAS
me likealot!

jahapp, hundvakt imorrn oxå då. haha, yeah kåthunden, bever & jag. asbra! hahahaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0