skithelvetesskiiiit

SÄKERT BRA!! Missade Karlstad idag! fanfanfan!
Kommer ta evighet tills jag få ny tid nu, dom är ju säkert generösa när det gäller sånt! Får små dampanfall på dom där ^-/

Sitter här med Bever vid köksbordet och babblar massa skit, måste hitta ett fruntimmer åt honom som kan dras med ner till skiten, hahaha xD han skulle inte klara av ngt annat, för han inte kan göra annat om dagarna att leka drake ;D asg* Vi har värsta diskussionen om vilka som skulle kunna vara tänkbara ^^ *host* inga namn nämda.





men gaaaaaaaaaah, smått ångest!! vad fan gör jag nu?
orka, ska fortsätta städa lite här, sen måste jag fan hem, så jävla trasig idag!

vad hände igår? ;S



aaah just ja :) LUCIA idag ffs, ;p haft mkt koll på det idag, eller inte!? haha lite fullt upp, massa städ och massa snor xD hahahaha.!

Hoppas alla haft en bra Lucia, min blev faktiskt ganska bra :) förutom en jävla massa snor.. som sagt.. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0