unstopable danger


Igår såg jag typ värsta fräna från en av Lillasysters videobloggar på deras hemsida xD när dom varpå Satin sist och spelade, jag och JJ kom med! hahahaha! Vi var lätt hetast, ngt borta , men vafan :D

jag är kändis fyfan!

image90

haha den ni. men jag vill verkligen uppleva den där fredagen igen! fiiiiiiiiiiiiiiiiiiifan vilket ös det var (: givemegiveme!



Jag måste köpa nya skor, helst sånna där. så om ngn typ skulle få för sig att köpa ett par skor åt mig sådär lite sponant för jag är lite extra fattish för tillfället så dra till med ngt sånt där! Vore ju inte fel, jag skulle bli fett glaaadish ;) promise you that!

image91



idag idag idaaaaag, vaknade vid 7, åkte iväg och jobbade lite med mammi :) skapligt tröttans är man nu iaf! Fast nu bär det in till stan, fixa lite, sen till hallsberg, filmkväll blire, mjomenvisst sörru! skulle visst hjälpa till lite hos tanten Adéle i hennes lya medans hon e på sjukan ;O hennes lägenhet har tydligen blive totalt omrenoverad eller ngt sånt skit, vi ska dit och städa lite, yeees, får ju pengar fört så , mohaha! men 200 bye bye till Bever boy ^^

Kanske en sväng vid cafét oxå? hahaa, SILENCE! måste ju hälsa på och se hur det e med den gamle geten -asg-


- Men fan vad du skräms! Kände inte igen dig, har aldrig sett dig med kläderna på!
hahaha så sjukt dålig så den nästan blir kul ^^


' we keep on rockin'
we can get down like there's no one around
so keep watchin, just keep watchin

they want more
well i give them more '


nu ska jag fortsätta leka här xP på ngt underligt sätt alltså så har jag typ blive av med min fobi för nålar, mohahahaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0