vi ligger med varann

vi ligger med varann
vi ligger ovanpå
vi ligger lite lågt och lite högt om vi kan ^^



Bever är dum i huvudet, dte har jag kommit fram tills, okej om folk tycker han är lite knas i bollen annars, men ni ska bara veta vad för planer människan verkar ha just nu xD jag förstår mig bara inte på dne grabben ibland, ngt fel äre ju! ooooooush! fast jag måste erkänna att det ligger lite i vad du säger, det gäller att vara noga med planeringen, men skulle det slå slint nånstans och gå ett halvsteg fel, så skulle det inte ens finnas ngt att göra åt saken. sånt där är fan inget att skämta om egentligen, ditt slemmiga jävla cp!! hahahaha!

uscha! Jag somnade fan vid halv 5 ;O can you fucking blame me?!  det slog till, and I was up in the sky again xD träffade två fyllon oxå :) Dajje och ngn mer som bara snackade i mobilen, haha. Neeeej men vadå? helgen var ju faktiskt inte slut :P hoppas dom hittade sin bensin till slut. haha.
Det var sjukt läskigt, kändes som att ngn satt och drog i mig hela tiden, jag kände mig överdrivet SMART oxå! hahaha det var värsta kicken säger jag bara.. hm, Bever du missa ngt! så mkt måste jag säga.. en tripp som tog mig långt härifrån ..


Måste säga att det ändå blev en totalt jävla myskväll igår :) borde ha fler ggr! värme och doftljus, film/tv, bara ligga allmänt utslagen i soffan.. fotbad blev det oxå :) majgad vad mina fötter behövde det, hade i massa roligt ^^ haha.




Idag blire att baka lussebullar och senare göra tacoooos (: yesyes.
blir nog asbra, ska försöka hinna städa lite oxå, shit, behövs ju nästan.


image102

Men jag tror inte att jag skulle lyckas, eller NÅN skulle lyckas att göra lika jädra goda bullar och lussebullar som Bevers farmor gjorde och som vi tjocka i oss på kanske bara några minuter! hahahaha, även om vi hade våra små anledningar till varför det tog slut så snabbt så kände jag oxå hur förbaskat gott det var och smaken är det sist ja känner i saker just då ^^ dom var krämiga, krämiga och jäävligt saftiga. hahahahahaha



så förbannat bränd.... orkar inte... =) ooooooooush! folks,! igår klädde jag granen med mamsi :O är det inte för tidigt? men det vart den finaste granen på denna jord.. mohahaha.. ja ujja...

bränd...

nu ska jag gå. lägga mig i soffan igen och försöka koppla bort precis allt, förutom tankarna på dig :) vi ses ju snart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0