vissa har längre tungor än dom borde

DU HAR FÖRSTÖRT ALLT! är så trött på dig nu! VARFÖR?! varför skulle du lägga dig i? försökte du hjälpa mig? aah TACK?! du har bara ruinerat mitt liv, det ligger i spillror.
Jag sitter här nu och skakar mig genom kvällen, jag kan inte ens tänka tanken att vara trevlig mot någon nu heller. Ångestattacker och ordet varför i hjärnan hela tiden. Kul att man fick mkt sömn oså inatt. dränkt i tårar ist, yeah that's the shit! Om du nu brydde dig så kunde du ha pratat med mig först, du gjorde det där väldigt dåligt, det finns 100 andra sätt du skulle kunna ha hanterat det där. men men vad gör man inte med lite alkohol i kroppen? av alla människor så gör du det. Var vi inte vänner? hatar du mig eller? ville du se mig falla? för jag såg då hela mitt liv bara rasa ner. Hade lust att bara gå och hoppa frmaför tåget inatt. Eller bara dra.. vad äre för människor som finns?! Har du ett så händelselöst liv att du måste se det gå nerför för andra? VAD HAR JAG GJORT DIG EGENTLIGEN? jag bad inte om ngn hjälp, jag ville inte ha ngn. Det hade du/ni märkt isf! TRO MIG. Jag hade koll på läget, jag visste vad jag gjorde. Allt var under kontroll, men alltid finns det ngn som ska sig tro att dom är bättre, lägger sig i och det slutar med att det blir värre än d nånsin vare!

Jag skulle kunna sitta här och skriva mer och mer, alla tankar och ord som bara vill ut. Men jag tror dom flesta har fattat min poäng.



orkar inte mer



förlåt. Men du är fan för bra för mig. Du vet nog vem du är. På tal om ingenting.. men just nu vill jag bara släppa taget om allt. Jag ser ingen mening i ngt alls längre, men jag måste säga att tankarna om dej piggar upp mig lite iaf!
<3



Men du åker hem snart. Och jag orkar inte vänta, när jag kanske till och med gör det i onödan. Jag orkar inte vara kär eller sakna ngn, det är grymt jobbigt. Jag vet inte hur mitt liv kmr se ut om nåra månader eller år... jag vet bara att jag just nu inte orkar med ett skit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0