all I wanna say is..

Det finns så mkt jag skulle kunna sitta och skriva och säga, det finns så mkt jag vill få ur mig och bara kladda ner en massa, men eftersom folk läser det här kanske det inte e så bra, med tanke på hur skit allt kan gå i slutändan om man pushar på det för mkt och sen finns det ju många som är rätt duktiga på att misstolka, snacka, föra vidare, alla behöver lixom inte veta allt, men i små samhällen är det fan inte så lätt att ens gå och skita utan att folk vet det. GAAH!

Tänker på dig, typ lite för ofta känns det som? ;s vet inte vart allt är påväg eller vart den ens skulle kunna hamna, men det känns iaf som att vi e på en trygg väg just nu, tror det e vad ja behövde för alla vägar har vare väldigt krokiga och jävliga för mig förr.

Vill inte överdriva här nu, men om jag skulle bli kär i dig, skulle jag faktiskt inte ha ngt imot det, trivs man bra så gör man. Att vara glad på riktigt pga en person, helt sådär totalt oväntat, det pekar inte åt fel håll ialla fall. Känns som att jag skulle kunna klara av det mesta just nu. Det är tamefan fantastiskt hur glad jag är över faktiskt bara en enda jävla person av alla miljoner som finns i sverige. TACK.


Helgen var bra! Tack tack :) bio igår, heh, fast fest efter, ovanligt eller? ;)



men öj.! borde jag typ ha samvete för det där eller? är inte det bara ngt
alla människor gör då och då? ^^ jag menar, jag såg ingen anledning till att säga nej där..
man är inte mer än mänsklig, eller?




the verve - bittersweet symphony <3


men nej, nu blir det tiger, chips & vin diesel ;) sen ikväll andra avenyn, hurraaaay ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0