efterlängtade dagen är här

F R E D A G =)

Man börjar faktiskt undra och fundera? Vad händer sen liksom? Efter allt? När vi är borta? Vad går allt ut på? Haha, lite sjuk jag känner mig, sitter här en fredags tidig eftermiddag, precis jobbat klart, och funderar på sånt här xD men men, ngt alla borde göra egentligen, men är man psykiskt instabil men sådär jätte bäst ändå, så kan tankarna ploppa upp oväntat. Haha.

Jävla Jacob som skickar skummast musik ever till mig, blir ju helt addicted till den, sen blir jag helt mupp i huvudet ^^ men vafan? :D

Blir nog iaf ingen bio idag :( Ska åka till Bever, får se vad vi gör, försöka göra det hela lite alkoholfritt och spara oss tills inflyttningsfesten imorrn :) meeeeeeen som sagt, i brist på annat -asg-

8 dagar nu.
sista tar jag nu och gråter en skvätt av förlusten av hjärnan som ploppar ut ännu en gång xD AS BRA.
Liksom, må bra? Det kan man göra en annan dag ;)
Fast jag tror faktiskt jag har lärt mig att ha en viss kontroll i det hela ändå, hahaha! aah så stoltish ..




PUTTING HOLE IN HAPPINESS,
yes, you have pretty much taken mine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0