Filmkvällar :)

Verkar det blir endel nuförtiden :) haha! Men det är riktigt mysigt faktiskt :)
Igår kom jag hem till Bever rätt tidigt, hjälpte honom att städa inför hans stora dejt xD som faktiskt gick bra till slut!! ^^ asbraa. Men när han drog iväg för att möta henne gick jag till Alex, Åse hänkade på oxå, satt och flumma sådär lagom massa medans Alex fixa pannkakor, som då inte verkade gå sådär jätte bra för henne, haha! Men men, sen vart det att kolla tv ett antal timmar, Vänner, Ugly Betty, Desperates, Christine.
Sen kom Bever tillbaka, då vart det film, EN DJÄVULSK ROMANS, gah, om ni hittar en bättre film så säg till, för den toppar då alla! världens bästa <3

Sen måste jag säga grattis till Almeida som klarade körkortet! :D lite aaaaavis, vissa andra kan ju inte ens sätta sej bakom en ratt numera ^^ säkert lyckat.



Frimis på fredag! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0