If I was your vampire

MARILYN MANSON KAPTEN RÖD BRICK AND LACE
LARS WINNERBÄCK KENT GYM CLASS HEROES
TORSTEN FLINCK LIFEHOUSE SECONDHAND SERENADE
KALLE BAH KENTA JUSTIN TIMBERLAKE NELLY FURTADO
TIMBALAND LILLASYSTER THE MISFITS ACE OF SPADES
GOOD CHARLOTTE TAKIDA BULLET FOR VALENTINE
RAMONES LINKIN PARK THE POODLES EVA CASSIDY ANNA TERNHEIM


och många många fler =)


Idag blev det marieberg och stan =)
sen lite smått och gott efter dom två vistelserna ^^
på kvällen blev det tvmys hos Katty, tack för hjälpen med min blogg <3



Varje dag, hela tiden, det är jätte jobbigt.
Låt mig bara få glömma dig. Det där med att sakna någon, inte min kopp te direkt.

:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0