lillaSyster > Satin > Idag :)

japp japp, nu är hon hääär :) haha! Biljetterna klara, ekonomin för kvällen oxå avklarad ;D haha. Bra att vi satt uppe så jädra länge igår så vi typ sover bort hela dagen idag innan vi ska kicka igång partyt ^^ Ronja sover fortfarande iofs, får gå och hoppa lite på henne snart ;D
Måste packa ner lite grejer oxå, kommer ju som vanligt inte hem förrän på söndag skulle jag tro, den här gången ska jag ha Ronja som min backpacking friend xD asg* nämen vafan, vi ska ju styra fest imorrn med ^^



Måste säga att Jacob är ngt knäppare än jag trodde! =) men vad gör deeeet? Haha. "Varför står du här näck? du kommer bli sjuk!" eller "någon kom just ut och petade på min öl med sin fot, vadå, ville dom typ ta den eller?" sen världens garv, haha! shit :D
Men jag skulle aldrig kunna kalla dig konstig, isf bara på ngt bra sätt, om man nu kan se det på ett sånt sätt? Du är bara helt enkelt för bra, men det får du nöja dig med för jag är bäst! Mohahaha (6)

   



Nu har Ronja vaknat till liv, kanske käka frulle?
Sen dags att börja partayaaaaaaaaa :D

Lillasyster here we come -asg-




Kommentarer
almaspringsteen

Ascoola bilder! Diggar dom starkt!

2007-11-22 @ 20:18:07
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0