Psykiskt instabil

Vissa borde ju då kanske tänka lite mer med hjärnan och växa upp, då menar jag inte i centimeter eller decimeter xD utan bara i själva sinnet. Don't you know, this is what you get

Idag har det blivit stan, kumla och hem.. (fast dom två visiterna visade sig vara helt förgäves, jävla horor!) sen stan, kumla igen, så nu sitter jag i kumla xP ska hemmåt snart då, sen får vi se, vill bara glo på film och gräva ner mig i soffan.
Gömma mig i filmvärlden, allt, bara det inteär real world för ett tag. Allt är ju bara så förbannat fucked up, vet inte vad det är med mig, vad är det som händer?
Hur kunde saker och ting gå såhär långt, men det känns inte heller som att jag riktigt har viljestyrkan att sätta stoppskylten framför näsan, inte nu.

Vissa saker kan man ju helt enkelt göra andra dagar, inget mer med det lixom o_O

Igår blev det ialla fall shopping =) gissa vem som behövde det typ allra mest? ME! rosa mp3 kom jag ut med från siba och ett fett brett smile ^^ haha ngt sköna killen därinne alltså! Inte så pjåkig alls måste jag säga. HUHUU!



Du har vilselett mig så det bara skriker om det! Hoppas du är nöjd nu, det verkar ju som att det här var ditt mål. Jag kanske inte var så förbannat snäll mot dig förr, men vem förtjänar det här? Du kan inte ha vare så blind att du inte förstod redan då vart jag stod, du kanske inte insåg vilka jävla val jag stod inför, kanske var lätt i dina ögon, men inte mina. Att välja bort personer sådär kanske du har lätt för, verkar ju som det, men det har inte jag.

Jag gjorde mitt val till slut, vart du nöjd? Nej.

Bara totalt vilseledd.



Tänker på dig allt för ofta tror jag. Pallar inte med det mer..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0