Så kan det vara,

Jag vet nu, jag är så glad :D bättre kväll kan det ju inte bli, visserligen är jag sjuk och ensam :P
Men jag e lika glad för det alltså, bekräftelse bekräftlese :)


Saknar dig..

"I told you before,
gonna tell you once more,
baby, open up your door,
all I want is you"

- Bryan Adams, längesen man hörde på hans musik

Imorgon blir det hallsberg iaf, träffa Karin en sväng, måste iväg och fixa lite grejer, haha, snacka om att bli stöööörd, sällan det ska bli så, gah xD aaaaja, sen kanske träffa Alex en stund? Tack för att vi fick prata ut lite idag, alltså du anar inte hur bra jag tycker om dig, gumsan! Du är för otroligt underbar, dig skulle alla ha alltså, livet skulle vara mkt lättare då :)

Förstår att det är jobbigt nu med allt, för er båda, men jag finns här, men då måste ni verkligen klargöra situationen för mig oxå,m inte berätaa halva versioner sen förvänta er att jag fattar allt, det där är så invecklat som det kan bli, vill ju bara att ni ska må bra, ni verkar inte göra det av det här, fattar inte varför det ska vara så svårt? Alla har sina val här i livet.

Kom faktiskt fram till att det egentligen bara finns 2 saker ni skulle kunna göra för att få det enklare, men det får ni lista ut själva, det behöver som sagt inte vara så svårt, allt handlar om viljestyrka för er. Inte bekvämligheter...



Händer i helgen då? Alltså på fredan vill jag praktiskt taget ha en nykter fredag för omvecklingsskull ^^ men det blir nog inte så, blir nog att dra til Bever som alltid, haha. På lördag är det iaf bio :) blir ju ett gäng så det lär bli skoj ^^
Måste fixa cashis bara, haha!

OMG, ni skulle ha sett hunden jag såg idag, snacka om ful pudel :O stackarn har ju blive klippt/rakad åt alla möjliga håll och sen en toffs mitt på huvudet?! haha vem fan gör sånt? Skulle ju då vara hundvakt med mamma, fram till 7 på kvällen, men blev inte riktigt så, mådde väll typ sämst än allra sämst, så jag fick skjuts hem, somna i nåra tim, sällan bli väckt av smshelveten, gah!

Nej, ska ut och ta mig en röka, sen blire nog tv eller film, fyfan, är verkligen helt slut i hela kroppen..

Heey daah !


Kommentarer
Kätty

Synd om dig gumman :)

2007-11-22 @ 15:17:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0