Tidig början på dagen för mig :)

Guuuud vad duuuum xD
Nu vet jag verkligen ingenting, allt är bara allmänt snurrigt, fyfaan vilken natt det blev, fylld av massa knasdrömmar, om precis alla er som ingått i mitt liv på ett eller annat sätt den senaste tiden ^^ helt vrickat var det ialla fall. Massor! GAH! lätt och somna om när man har vaknat en gång av det hela sen, ligger och tänker på skiten, alltså mitt undermedvetna kan ju inte vara så stabilt.

Klockan är lixom 07,49, och jag är pigg? haha, inga problem alls att dra mig ur sängen, somnade väl halv 2 eller ngt inatt. Inge skumt alls, nej nej :P

image51

Oooooh vilket tjaaaat det ska vara på henne dåå, orkaorkaorkaorka.
Ge mig bara ett jobb ist, haha, serverat på silverfat, jomenvisst, hur guld vore det inte?




Så många minnen,
så lite ord kvar,
överdoserat med tårar,
underlägset av framgång,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0