tisdag; tvkväll

alltid :) haha, snacka om god varma koppen grejjs jag fixade förut :D champinjonsoppa typ, smaka lite kosntigt med dom där hårda brödbitarna, haha, kanske va gammalt xD aaahja, asbra ^^ springer nu mellan tvn och datorn, kollar om jag har nåra vänner som kanske fått för sig och skriva till mig, men neää, besviken måste jag säga :P

and what's the deal with no coments, huh? KOMMENTERA då gott folk :P träligt att man inte kan se vilka som läser bloggen, ser på det här diagrammet att det är mer och mer som kollar den iaf =) hurraaay ;O

Snart jul :O omfg PANIK! inga cashis, inga planer eller ideer på julklappar, för helt plötsligt har jag dubblet så många att köpa julklappar till oxå :P vafan lixom? hade värsta iden att fixa en almanacka med egna bilder till mammi, men det sket sig oxå. Jag måste spar pengar nu först och främst till den 15 december :) men det känns lite this or that, men alltså vadå? iböand får man prioritera det som vanligtvis kanske inte är lika viktigt, men nu är det bara så! :D

Igår då? haha, vilken kväll.. men sällan, måndag, hallå! tragiska men magiska.
Störd blir jag oxå, jävla bitcomet är segt, vill ha hem filmerna, hugga! vin dieseeeel <3 :) dom två bästa filmerna inda world lixom, är segast ever!



ojjoj, kan ngn blanda ihop alla dom där 3 frisyrerna och ge mig? :D

vill byta frisyr, vill färga håret, kan ngn bara lägga pengar under min kudde så blir jag glad :D hähäää^^
men eftersom en kleptomanjävlafjortishelvete har lagt beslag på min plattång så kan jag inte ens vara fin i håret som det är nu! fittiiish vad suuurt. KLÅFINGER CPCPCPCP ryck!! men färga om håret måste jag typ styra upp snart! e ju knappat vackert längre xD
nej tillbaka till tvsoffan nu, stress :D sen måste ja kolla maskeradkläder , hihuuu, så kuuul, fast vi får se hur det blir med det, men kul att kolla, marilyn monroe måste jag fiiixa :D klänning och peruk ^^ haha lite kul och bara ha oxå lixom.

Nu är Betty slut, Desperates och Christine kvar :D hähä, yeah!

Nu är dte paus i Desperates iaf, hehe, sällan spriiing, ska ut och ta mig en smyy som Thilda säger xD hah, sen tillbaka till soffan, den va ovanligt skön ikväll, haha! kan bero på baksmällan som ropar efter sömn och bekvämligheter :D
Funderar oxå starkt på att sluta med cigaretterna ;S shiit.

Heeeeeeej! tänker på dig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0