vardagslyx

image66

"rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu, släng upp en hand om du känner det går bra nu, kompis det går bra nu.."

skummast drömmar ever!


--

jag orkar inte såra mer, jag vet inte, jag vet ingenting, jag orkar ingenting heller.
just nu vill jag bara gå under jorden. vill ta mig ett bad med massa ljus och ett glas vin :D
fatta härligt, låt mig få andas ut, människor, låt mig få slappna av..



image67

glad att jag har dig <3 lyckas alltid göra mig glad, ditt lilla mongobarn :D


Kommentarer
Anonym

DU & JAG for ever ever ever ever ever ever ever ever ever ever ever ever and ever

2007-11-20 @ 00:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0