wIcKeD */*

Har inte mått såhär bra på välldans länge :) Varför finns det då som vill förstöra det? Inte bara låta bli? Ge fan lixom?

tacos kväll, Miias sällskap i fredags, spice, vin, vodka

skratt, lycka, bråk, musik

jag skulle kunna fortsätta skriva allt som hänt i helgen, men vissa saker får bli onämda :D

 

Ronja var hos mig från onsdag till torsdag oxå :) var på Satin, kollade film och bara tog igen! Trevligt, du vet att du betyder massvis, hun!



saknar gamla tider, men inte allt, inte det som var på min andra sida,
men vissa tider ger en bara så stora intryck, det som man vill glömma suddas automatiskt ut efter en tid :)



älskling, du betyder massa! glöm aldrig vilken stjärna du är för mig :)
det är så buuuusigt ^^ me love you long time

Ibland kanske jag inte gör allt på rätt sätt, men när ni är med mig, så kan egentligen inte mkt gå fel.
Och jag är ledsen om jag gör er besviken när jag väl gör det. Men jag vet att jag aldrig skulle klara
av att se er lämna mig. Ni är beroendeframkallande.


Miia, Alex, Bever =) Ni gjorde min helg till succé. En underbar början och ett underbart slut på det hela oxå :)








Ska jag bara låta vissa känslor dö eller själv försvinna? Vart äre härifrån jag borde röra mig ?
Jag vill egentligen bara glömma dig, hatar att sakna dig. Det är inte många som har lyckats göra
ett sånt intryck på mig när jag själv inte verkar ha ngn kontroll i det hela alls. Det är bara du. <3



Brick and Lace - Love is wicked


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0