are u scared to let them know it's u?

just don't know where to go from here.
allt är bara sådär pinitjobbigt, fan!


it's funny how we never felt any regrets. menmen, det är över nu, kontakta mej ffs inte bara, jag vill slippa dig, jag vill glömma dig och allt runt dig.

idag har jag bara mått allmänt piss, ser inte meningen med allt detta, kan lika gärna bara dö eller ngt, alltså, jag känner ingen glädje för ngt längre! går runt som ett jävla spöke, känner mig som ett oxå, allt är bara så genomskinligt, jag orkar inte mer. some things that will never show.

ge mig honom, ge mig hela han.
det här är bara så skit jobbigt! varför?
ska inte sånna här saker kännas bra? :(


you tell me that you need me,
and than you go and cut me down,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0