moffamoffamoffa

hahahaha, vadå klia i hårbotten? xD helt jävla sjukt! Där satt jag och BIING, poff.. hahah =)
men det var kul, förutom att jag fick sitta vaken själv, för en viss annan somnade, så kan det gå om man har jävligt kåta grannar som inte låter en sova om nätterna, eller om man har en mobil som ringer så fort man försöker sova ;) asbra, grabben =)
Till slut la jag mig ner, somna.. typ, sen vände sig hela min mage upp och ner, ut och in :S FYFAN vad ont, visste inte vart jag skulle ta vägen! Och det ville ju inte precis gå över heller :/ trodde fan att jag först blivit ngt förgiftad av skiten jag tog innan, men men. Magen var helt öm imorse när jag vakna, för jag lyckades till slut somna sen. Men HJÄLP vad känslig jag har blivit, minsta lilla alltså.

Nej, det var inte i onödan :) Det var trevligt ändå! thihii. Pizza och film kan vara jävligt mysigt det med ^^ Den här gånegn lyckades jag iaf hålla mig vaken genom hela filmen, 300 såg vi :D asbra! Iaf vad jag såg av.. sist jag såg den somna jag.. haha.

Jag vill att Emelie kommer idaaaag och tråkar tillsammans med mig :) hehe!

Helgen ska bli lugn, så är det bara. AAAH och så var det att jag sa det :D

    
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0