Trippin on words

you've got my head spinning,
don't know where to go from here,
I don't know why, just can't keep my eyes off of you.



Nu vet jag inte hur jag ska göra längre :( VARFÖR ska det vara så jävla svårt för? Är det meningen att jag måste komma över dig nu?


In till hallsberg snart, träffa Bever en stund :D Kanske dra till Alex en stundish? aah, får se. Finnen slutar 4, så det blir kanske en sväng t den geteeen =)
aah, vissa gör en alltid lite gladare =) Vet inte vad jag skulle ha gjort utan mina vänner,
antagligen gått under.

Men ibland räcker det inte till heller, inte för varje minut som går,
för jag kommer nog aldrig få veta hur det skulle gå,
om du och jag fick va vi två.


WÖÖW, jag somnade innan 4 inatt! =) haha lite happy för det är jag,
aaaahaaaah, det kan ni ge er fan på! haha det va längesen jag fick det :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0