Bilder, minnen..

image4
Cypern <3 NissBeach, Lätt nästa år igen!

image6
Jag&Emelie <3 dom minnen vi skapade under 3 år glömmer jag inte.
Ja.. jag var väldigt onykter på den bilden! ;O hah!

image7
Finaste klassen <3 JAAAAAOOOW

image9
London 2004, oförglömligt!

image10
"inte konstigt att man tvekar, kraven finns där vart man än vänder, alla undrar vad som händer,
men du är inte trasig, du behöver inte fixas"
- jag saknar vintern, då allt var som roligast med er! Varje helg, inget svikande då inte.. sen hände något. :/

image11
Jonas födelsedag.. haha, vi fick finbesök av en jättejätte dragen Rocco xD

image12
Haha fan vad jag diggar den här bilden, jag är på G medans Finnen e på G hemmåt. HAHA!
vi mår bra.. xD

image13
hahahaha! den kvällen, ja. Skumpan, jag & Jenny.. dom skulle på förfest hos ngn,
jag, Finnen, Tommy, Åse och Robert skulle till Karlstad och gå på erotikmässa! hahaha! ngt dragen

image14
Förra året, min 18 årsdag ^^ det kom folk från alla håll till slut.. jag fattade ingenting ;D hah

image15Nyår 06-07 ;D emmy och jag hade lite förfest här=) <3

image16
IDROTTGALAN - skulle jag lätt göra om om det gick

image18
Polen 2006. Katta, Åse, Weronika <3

image19
muhahaha, katta och jag busade lite hemma hos Jonas förra sommaren, jag tror
vi hann bli fulla vid 7 på kvällen, båda sket i skolan o festa ist xD den dagen/kvällen var guld <3

image20
dagens läge är svårare än det nånsin har varit.
kämpa eller ge upp. Vi alla väljer själva.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0