GAISH..

Imorgooooooooooooooon :D
Södertälje pratas det om oxå. Och vet ni vad? Det roliga är att jag har min blivande chef på msn xD visste jag inte ens om ^^ så jag satt och pratade lite med han igår om typ allt =) hoppas verkligen det går bra imorrn. juppjupppppp..

Igår fick jag äntligen leka med min ketty =) iaf en liten stund.
Me love you.
Även om du tycker att händerna är sådär jätte bra för man kan pilla överallt med dom.. ;D

image21  <3





...... men när ska det sluta ?
När ska vi sluta låtsas ? :(


DAGENS;
- värmeljus till tusen!
- film film film! mys
- läsa lite =) ett tag sen!
- försöka ta mig till kiosken och köpa cigg ;O
- film igen.
- tv, Vänner och massa kul.
- SOVA.

Kanske får mig på andra tankar... iaf lite..=/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0