Nyköping?

Kanske blir nyköpingbo snart..? hihi.
Kan ju bli riktigt spännande xD haha! mja, vi får se, vi får se!


Jävlar vilken kväll! Lördagen slog då alla de senaste helgerna, var det oväntat? nej, inte direkt. Men det gjorde riktigt ont, allting bara brann i mig, förstår inte hur vissa fungerar. dom snackar om dubbelmoral osv, men i själva verket är hela dom en stor jävla dubbelmoral. Fattar det bara inte.
Du ville inte såra mig, det var det enda du gjorde under mestadels av kvällen. Kändes säkert asbra. Och en annan som sprang runt och skrek förlåt hela tiden, blödde ju fan ur öronen nästan xD

Vet inte om jag ångrar att jag gick tillbaka till lägenheten, borde kanske inte ha gjort det. Fick iaf ett stort förlåt dagen efter, men det spelar ingen roll.. Det räcker inte jämt. Det sitter kvar och knager i mig ändå..

Så en flytt vore väl inte helt fel nu.. =/ Jag vet iaf en som blir glad då. hm.

--
Allt är bara så jobbigt nu :( vet varken ut eller in, känns bara tomt.. Kanske har jag det jag velat ha så länge, men jag vet inte om jag vill behålla det nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0