perfect world





Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu, som vanligt står jag i ett vägskäl. Funderar allvarligt på att bara gå rakt fram och inte titta bakåt eller åt sidorna, bara fortsätta, skita i allt och bara gå. Göra det jag vill för en gångsskull..

Så många förändringar som skulle bli, visst i två dagar, men det känns som att vi står där på ruta ett igen, jag som sa att jag aldrig skulle låta mig själv komma in i den där härvan igen! Kolla vad jag gjorde? Som en jävla studsboll kom jag tillbaka. Det kändes som att det var värt det, jag vet inte om det är det, för som sagt, jag orkar inte ha allting mittimellan! Hallå, jag är 19 år, jag vill leva ett normalt liv, kunna göra saker och ting innan det bli försent, jag vill inte bli någon gammal tacka som springer runt och gör allt hon missa under sin ungdom! Blir fan inte riktigt klok på det här.

Jobb i Nyköping? Maybe baby. Vill härifrån.. Vill bara ha ett jobb överhuvudtaget! Ge mig pengar!


you gotta be kidding,
this is unbelievable,
don't make me curious,
leave me alone,
the message is hidden,
it's inconceivable.
Let's get serious, what's going on?



Men vissa gånger blir jag så rädd, jag vill verkligen inte förlora dig. Men ibland känns det som att vi inte har ngt annat val än att blicka frammåt och försöka gå vidare, ibland känns allting så fruktansvärt meningslöst :(


Igår hade jag i vilket fall myspys med mig själv ;D haha!
Blev att sätta sig framför teven med värmeljus och kolla på Fråga Olle & Myggan ;D
haha så jädra braa! =)
Sen har jag kommit igång och laddat hem lite nya filmer., eller ja, nya och nya kanske dom inte direkt är.
HAIRSPRAY <3 lite guld film. Och nu håller jag på o tanka ner
Honey, Hata Göteborg, SVAMPBOB ;D, Svensson Svensson, ngt ny inspelat med dom alltså xD
och Scrubs säsong 4, älska!

image5



Lite party på lördag då! =) Sen får vi se vad som händer.
Måste träffa Jenny nån dag, och en massa andra ;O saknar!
Ibland känns det verkligen som att de gamla goda tiderna var bättre än ngt av det som är i dagens läge :/

Fest hos Skumpan mitt i veckorna när vi gick i skolan xD hahaha! med Emma & Shala ^^ så jävla klockrent!
Alla dagar vi spenderade på Oscar's hela jävla gänget, hur ytliga och meningslöst allt egentligen var så satt vi likförbannat där ALLA, vi kunde sitta där hela dagarna, röka, dricka kaffe, käka, snacka, skratta, umgås. Sen hände ngt, alla började bry sig för mkt om allt skitsnack, allt gick bara neråt för ett stup. Nu är vi alla indelade i grupper som verkar kriga mot varandra. Det har splittrats och jag tycker det är så jävla tråkigt : ( Är glad att vi endel fortfarande har kontakten, efter många om och men! ;p

image3
jag, katta & emelie innan frimis förra året=) vad kul vi hade då!



Men2-3 år sen.. det är så jag vill att vissa saker ska bli igen!
Det här suger lixom. Oftast. Vart fan tog allt vägen undrar man..

image4
Jennys 20 års fest xD haha. Jag o Skumpisen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0