cant't get pass it

Samtal från Oscar nyss:
Häääääääääääyyy, vad gaaaaaaaaaaaaar dyyyyyyyyyyy? Jag ska kischa på dig..


H
an är ju för adoreble på fyllan ;D Skumpan var med ut dom en sväng idag men kom hem tidigt för hennes mage krångla, men dragen var hon allt, d märktes på babblet och ögonen som var typ nån annanstans, men glad vart hon när hon kom hem och det var städat och diskat, jag är så duktig ;D och har inget liv som städar hennes lya. Men vafan? Morsan satte in för lite pengar på mitt konto idag, hade inte råd med ngn lill lördag tyvärr :(

De senaste veckorna? Ja? Bosatt mig hos Skumpan tills nu på måndag som kommer :) Har vare trevligt och välldans onyttigt :D Men sånt man får ta. Diet nästa, popcorn och cigg? Eller ^^


Te och en cigg, sen sova. Tror jag. Har sysselsatt mig med att kolla på The Hills dom senaste kvällarna, ÄLSKA! =) bra att jag och Johan är överens om den saken :D Hittade ju värsta bloggen idag oxå. haha, lite småtöntigt kanske, men sån är jag and that's how I role.

  

___

Jobbet går bra, japp, the best it can get at this point. Får se hur d går i fortsättningen, fick iaf stanna kvar efter provanställningen. ^^
Även om dagen har vare ren skit och bara allmänt jädra seg, så mår jag skapligt denna natt som jag verkligen inte kmr lyckas somna på antar jag. Saknar dig! En enda sak i hjärnan hela dagen, hjälp mig! :S vafan lixom? Brukar inte vara så och inte vare så på VÄLDIGT länge. Blir galen på det här.

"Om känslor ställer till problem i känslorlivet och i ens vardag, så är dom inte ens värda att existera"
Sant? Ja. Så är det ju, så vafan håller jag på med? Nej nej nej nej! :S eller kanske ett litet ja? BAJS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0