happy spring

Då har man iaf börjat käka folsyra nu, ska tydligen vara väldigt bra för mig nu :P haha.
Tjänat ihop 600 idag på typ 4 tim, lite bäst, och så är det lööning på fredag, yes, blir ju dock inte så mkt denna månad, bara för en vecka typ, men alltid ngt. Måste handla en massa, fast idag funderar jag på att käka på donkan inne på stan när man kmr dit, men inge kul själv och John har skola innan och baaajs.

Gick bra igår iaf, satt och samlyssnade i 2,5 tim och innan det, uppstart och utbildning, haha skönt, slapp jobba då iaf! ;P satt med en kille som hette Jens, hahaha, smidigast ever var han ju, nej ska inte nämna det, kul var det iaf och vilken tur han hade igår då! Säkert bara för att jag satt där, maskot av the daaay xD
Får se hur det går idag, hoppas på att få lyssna idag med, orkar inte börja ringa idag, tur bara det att vi kör activasions bara. ORKA annat, hahaha!

Till Jonaseeen ikväll då :) barnmorskan imorgon bitti, wiiie :S..

Kanske ta mig ett bad eller ngt snart, vore fett alltså. :P

ÄLSKA VÄDRET I SVERIGE JUST NU!:)

image149



puuuuuussss!


Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

Folsyra är riktigt bra. Särskilt om man ska skaffa barn, är gravid eller ammar! :)

2008-04-23 @ 12:50:35
URL: http://TUMADRE.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0