hej måndag

Göra en lång historia kort

- Helgen var nykter för min del, precis som många helger till :P rätt skönt och soft faktiskt, synd det där med att vissa andra verkligen måste supa sig så förbannat fulla så dom tar sönder dyra grejer och kommer hem mitt i natten när man själv precis somnat och som sen leder till att andra ska sova där osv osv, vilket sen leder till att man blir osams och det blir missförstånd för man själv bara vill ha en god natts sömn.
Förlåt, men jag var väldigt trött och irriterad just då :/

- Natha, Glenn, Fredrik, Markus, Pernilla =) tack =) vart välldans trevligt!




Idag har jag jobbat och äääntligen kommit in i det hela med Citibank travelpass activations, OM dom jävlarna sätter mig på ngt annat nu igen slår jag sönder ngns ansikte, så surt alltså. Måste fan fixa med tidrapporten och semesterhelvetet snart med. Bajs



--
Allt kliar, blir tokig? :S
Men det var gott med glass förut :D måste börja köra med matkläder som Skumpan ;) vissa är ju bäst på att kladda, speciellt vita kläder, ja helt lovely... hrmm.
Vart iaf Scrubs och lite Desperates denna kväll, avslappnande, javisst :)

LEDIG TORSDAG & FREDAG =)
slutar 19,30 på ooonsdaaaaag =)


puuuuuuuuuussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0