hrm

Fan Troja på tv idag ju, var ju ett tag sen man såg den filmen, grrr :D

Imorrn blev det tydligen så att jag skulle byta kampanj, suck säger jag bara, har ju vant mig vid tidningarna nu, så ska dom sätta mig på Citibank. GAH! Snacka om att vara tvungen att hålla koll på massa grejer nu. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Och att ens sitta inne om dagarna när våren äntligen har kommit gör mig så förbannat rastlös.

Godis och tv ikväll. Orka annat?

Trött och massa seg, vet inte om jag mår illa? Känner mig helt skum ialla fall. Sitter här och pimplar mitt vatten och känner mig så fruktansvärt jävla röksugen. Meeeeeen det blir ju inget mer med det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0