i'm just afraid as you

Men det finns saker som nu ständigt pekar mot ett håll. Känslan jag går runt och bär just nu kommer aldrig ngn nånsin kunna förstå. Det är svårt alltså, aldrig varit svårare än nu.


Helgen, jahapp, vart rätt lugn om man bortser från fredagsnatt när en jättefull Jonas kom hem och slängde sig över mig, då ovetande om att jag låg just på den sidan av sängen.Tror oxå han faktiskt uppfann ngt nytt sorts av språk då :P vart rätt roligt att lyssna på. Faktiskt. Lördagen var ännu roligare, att se en jätte bakis och sliten Jonas. Indeed, oslagbart :P asg*

Tack Karin & Biffen för sällskapet i fredags iaf :) trevligt! Myskväll at the Magnussons xD hahaha.

Idag blev man bjuden på lunch på Milano oxå :) så gott! haha ngt hungrig även om man aldrig orkar mer än halva pizzan på det stället, vart då doggybag med ^^ smidigt som fan.

Tack för hjäpen med bloggen, Katta =)
Och tack Thilda för att du finns där, kändes skönt att höra ändå.

Pusspådet!


Kommentarer
M I S C H A

Stöttar du Engla och hennes familj?
Gå in på min blogg och skriv ditt namn. Jag stöttar Engla och hennes familj!

2008-04-14 @ 14:28:10
URL: http://MIISCHAS.blogg.se
Thilda :)

Självklart stöttar jag dig , when ever u need me baby

2008-04-14 @ 16:07:05
URL: http://mathildajerner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0