så jävla obra

haha, japp, nytt ord eller vad man kan kalla det för, men allt är ju fan OBRA just nu. Ont ont ont :( vill bara skära bort allt xD tror jag höll på o dö av pinsamhet på bussen här om dagen tror jag det var, när jag slumrade till på bussen när den då inte var så fylld av folk, när jag sen vaknade till av att ja snarkade lite för högt för jag var så förbannat trött och slut i hela kroppen, så satt det proppfullt med folk överallt, det var smått pinsamt. Senare den kvällen träffade jag faktiskt på personen som hade satt sig bredvid mig på bussen tidigare och jag ville bara dööö xD hahaa! usch, hatar sånt där :P

TRÖTT! blä bajs fy. Sova strax, tack Skumpan för du kan köra mig till bussen ibland efter jobbet så jag slipper vänta en hel jävla timma i örebro. Finns säkert mkt att göra efter 21 på kvällen. BAJS nej! Dom man känner som ens bor i närheten av stan bor utanför så det blir jobbigt att träffa dom i bara en timmas tid oså. Men meeeeen, det får vara som det är ändå. Segt ibland som fasiken bara.

**

Måste till Hallbo snart igen och lämna det där pappret så jag kan få en lägenhet snart :) Borde bli bra det där. ÄNTLIGEN LXOM!

löning om 10 dagar. woho
blir iofs inte alls mkt denna månad, men det duger ändå.


- DESPERATE HOUSEWIVES på G här nu med. yeeeeeeees

men shit, alltså idag när jag hade jagat tandtroll och ansiktstroll efter dagens sminkning fick jag för mig att lägga på lite brun utan sol grejjs, Nivea då, men jag antar kanske lite att det fanns en möjlighet att den var gammal eller nått :D för den luktar INTE gott kan jag säga, men vad vet jag, kanske är en sån doft som det ska vara. Men det var väldigt skum. Får väl se hur jag ser ut imorrn. BAAAHAH!

Snart får jag min iphoneeeee :D lite happyyyy :D

Nej SOVA  nu. deckar fan snart.

kissya!


Kommentarer
Sandra

Klockren busstur Agga *asg*

2008-04-16 @ 18:43:02
URL: http://denandrajag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0