the hills the hills the hills

THE HILLS :D
äntligen avsnitt 24 nu oxå, yesyes.

Läste lite i In Touch igår om Audrina och Heidi från realityserien,
haha jag fattar ärligt talat inte hur man kan bli så känd genom den serien? Är ju egentligen är B serie som egentligen inte är så reality, isf hade dom inte haft manus i vissa tillfällen för att göra det mer spännande. :P

Men som våra bästa år, är så dåligt att det blir bra. Ja, fast inte LIKA dåligt och segt då kanske xD

loveit! <3


image148





Pratade med mamma nyss, samtalsämne: pappa.
Suck säger jag bara, människan har inte växt upp, så jädra omogen och larvig.
Hans problem, jag behöver inte den skiten mer, allra minst honom i mitt liv om
han ska hålla på sådär. Nejtack.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0