tisdagkväll

Tänk vilka minnen kan uppstå till vissa låtar man hör, som te x Runke Balle med Eddie Meduza, hahaha! Så jädra skön låt, minns oss tre, Ronja, Emelie och mig, det var tider det, filmkvällarna :D Allt har väl ett slut antar jag.


Missade bussen hem idag tack vare några idioter som åkte med Skumpan idag. GAH! snacka om sega i skallen, kände mig ngt stressad, men neej, ta gärna en halv timma till på er. hugga! Men jag följde med Skumpan och handla istället och sen vart jag typ bjuden på mat  på MAX :D som jag tio över tio fick typ stressa i mig för tiden hade runnit iväg och jag ville helst inte missa den bussen med.


Jakob är SÅ NÖJD!!!!! säger:
du vettu! är fan sugen på en fylla i turkrundan (harven :D)

haha vad söt :P ja, blir väl inte av för min del på ett tag direkt, men vad roligt vi hade i höstas och vintras, som på Satin när Lillasyster spelade <3 helt guld var det.

Blev nyss kallad för party princess av Anton, haha, där ser man, ja, folk börjar väl kanske undra... asg*
Imorgon är det Valborg och maajgad vilka reaktioner jag har fått för jag har sagt att jag inte ska supa mig dyngrak totalt helt i onödan och slösa pengar på ngt jag ändå skulle ångra dagen efter.

Polen i sommar, yes! Klart! :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0