Valborg

Jungfrun 24/8-23/9

En oväntat fin onsdag väntar, men du blir kanske tvungen att göra om dina planer. Nya saker dyker upp.


 

Pfft, tänker inte göra om nånting idag efter jobbet, ska till Jonas och decka, även om det är valborg och skit, känner redan hur trött jag är och jag vaknade en halv timma sen kanske. Konstigt efter mina Hitler drömmar och hur jagad jag blev av en tiger. Ja, säkert roligt! Och en massa annat, jag börjar ju undra alltså..


Yogurt, juice och en folsyra tablett till frukost, orkar inte ens fixa iordning ngt nu, blir att kanske käka inne i stan sen. Börjar ju fan tidigt idag så det blir snabb kost.


Mår illa, men puuuuuuuussssss på det.
tja! happy valborg på er, hoppas ni får en trevlig kväll :P

 



Kommentarer
Katarina

JAG SAKNAR DIG GUMMAN (L)

2008-05-02 @ 00:33:54
URL: http://Katarinaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0