world of dreams

Konstiga drömmar måste jag säga, men det är nog inget ovanligt :P
Vet faktiskt inte om jag ville vakna, orkade inte, kändes på ngt sätt mkt lättare att bara kunna leva kvar i alla drömmar om natten.

Sitter här och mättar mig på Maltesers som har smält lite under natten, kanske för dom låg lite för nära elementet, men esch, blir mer gräddigt så. Hrmm..

Trööööööööött, så trött. Jobba sen oxå, men vad roligt! NOT! tur att John börjar jobba 4 dagar nu så man får ha lite roligare på jobbet iaf, så jäkla trist ibland alltså, så seegt. Skönt att EN har sagt upp sig, asg* inga namn nämnda men jag måste erkänna att jag höll på och bli galen, visst, okej, killen hade jobbat där mkt mkt längre än jag och kanske hade skapat sig fler vänner där än man riktigt hunnit med, men hur jobbig var han inte? egentligen, hel galen och skum, han var inte svensk men var nog en av sveriges värsta rasister med rasistiska ord till folk. Var aldrig en lugn stund och man såg hur endel var mer och mer irriterade, att vissa inte förstår, är fan inget dagis där man kan bete sig hur fan man vill. SKÖNT nu iaf. Yes.

Kanske äta frukost snart, orkar inte, pappa sitter där inne just nu, orkar inte träffa han just nu, eller kanske på några månader typ :P haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0