dagen som inte känns fullständig

På ngt konstigt vänster, så finns det inte ngn fredagskänsla kvar. Lördag, det är en annan grej, varför vet jag inte, men fredagen har försvunnit för mig. Ingen fredagskänsla alls. Kanske för man inte har ngt jobb längre, kanske för man inte dricker längre. Man hör bara folk yra runt om fredag, fest och helg. Men alla dagar känns som helg, och festande känner jag inte av längre, kanske för att drickandet är uteslutet?
Men jag undrar, egentligen, varför är det så viktigt? Tar det aldrig slut? Jo.. för mig har det gjort det, men det hade inte behövt göra det. Så egentligen, hade det bara fortsatt och det känns aldrig som att man kan riktigt växa upp... Varför så skumt, egentligen?
Hade väl aldrig suttit och skrive det här ens om jag inte var så nykterist dessa dagar. Men nu är jag ju det så =P



Ida startade en rätt så bra låt idag fakitiskt =D
baby alice - pina colada boy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0