ge mig nått att göra!

Jävlafan! Jag har blivit offer för hiphopens slemäckel musik! Alex är inte bra för mig! Okej, inte all hiphop o definitivt inte all musik/hiphop hon och Jass blive besatta av. Men mkt.. eller snarare några låtar. Men det är tillräckligt, ta mig tillbaka!! Save me!! =D

Lil Wayne ft. Rick Ross - Shot to the heart
(av helt dubbeltmoraliska skäl så måste jag såklart med lägga ut en låt med Lil Wayne. ;D)
Men den är faktiskt inte bara hiphop! =)
Och för att inte verka allt för mkt hiphop så sitter jag och gottar mig med örongodiset Far away med Nickelback. Dock ngn remixad, men jävligt skön!


Totalt onödig dag. Alltså, helt seriöst menar jag då.
- Vaknar halv 9.
- Åker till odensbacken med mamma, jag är hundvakt till 12.
- Åker hem, gör typ praktiskt taget verkligen ingenting. äter kanske lite, kollar The Hills (enda bästa idag?!) och sover?
- går hem till Alex medans hon springer runt och gör sig ordning för hon skulle ut, hinner iaf få i mig en kopp kaffe. Sen kom Jass och Andjelin. Mys mys.
- Sen hemmåt igen.....

TOTALT UTTRÅKAD!
imorrn blire lindex en sväng, hoppas att få träffa Katty =) blir väl inte så skulle jag tro, men vi måste ses innan du åker! Blir ju förjävla sällan nuförtiden =/

Bara för att jag inte orkar eller kommer på ngt annat att göra, så tänker jag fördriva min tid lite med att lägga ut bilder på sötaste Lauren Conrad som ni kan roa er med att kolla på för den här bloggen känns lite uttråkad faktiskt. Mohaha.




http://www.thehills4life.blogspot.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0