god morgon sverige

god morgon, god morgon!
I'm soo gooood ;p haha, helt körd är jag, vaknar kl kvart i 9. Ser det jätte jobbiga vädret utanför fönstret o bestämmer att det får fan bli taxi ner til vårdcentralen. Men alltså, allvarligt, varför bor jag så långt ifrån allt?? xD och VARFÖR skulle det blir såhär kallt just idag bara för att jag skulle iväg?
Så om 3 min måste jag springa ner till den varma bilen som ska ta mig enda bort dit. Mohahaha. Ja, fråga mig inte, har inte sovit så bra inatt men ändå är jag på ngt sätt helt överpigg?

Marieberg sen då, en liten shoppingrunda, behövs behövs!

Betala lite räkningar med, oja, det behövs. USCHA.


puuuussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0