lite smått ...

Idag; Träffat Katty =)) mkt trevlig förmiddag med dig blev det. eller eftermiddag kanske man ska säga ^^ Hon var så snäll och skulle låna mig lite pengar till en hårslingningsgrej, jätte fint, typ bruna, blonda slingor såg det ut som, men nej, det var bara blonda slingor i, så plinga det till i huvudet, så smart som jag är, att FAN jag är ju redan blond så vafan ska jag med dom till lixom? Men FAN vad snyggt det var på förpackningen! haha DOH! Rea på det och allt :P:P
Imorgon; Karin kommer  =) känns rätt lustigt hur vi kan glida ifrån varandra vissa perioder, nästan som att vi glömmer bort varandra, sen blir det bra igen :P
Torsdag; Förhoppningsvis träffa Annaaaaaaaaa =DDD det var ju så längesen, fan! Du har ju körkort nu och allt, värsta grymma bruden. haha ;)
Fredag; Träffa Kattyyyyyyyy, blir filmkväll <3
Lördag; Lalla fyller år, så jag får gratulera lite! Men hoppar nog festen i Valldala med tanke på situationen ^^ annars hade jag lätt kommit! pusspådig! Hur jag ska ta mig från pålsboda hem, det vet jag inte än, löser sig väl. Haha!


Kan det inte bara bli måndag?
THE HILLS , SEASON 4, yeeeeeeeeess.
Mamma kommer hem då med, men hinner nog inte träffa henne förrän på tisdag ;/


Oh, just ja, Naomi Campell parfymen måste jag ha oxå. Och pumps. GE MIG PUMPS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0